poniedziałek, 30 września 2013

:: Ulubieńcy września ::

Jest to mój pierwszy post tego typu. Na szczęście nie miałam trudności, by wybrać najbardziej ulubione kosmetyki używane we wrześniu. Wybór padł na...



1. ISANA antyperspirant Super Active - podobno limitowanka, ale już długo gości w Rossmannie. Zdecydowanie najlepszy i możliwie najtańszy antyperspirant ever. Kosztuje 4 zł, często w promocji dostępny nawet za 3 zł, a pobija wszystkie inne, droższe, markowe. U mnie spokojnie daje radę przez cały dzień. Nie zostawia białych plam, nie podrażnia.

2. ZIAJA Kremowe mydło z jedwabiem - jest to nowość z Ziaji, dostępna na razie jedynie w ich firmowym sklepie. Piękny zapach, luksusowych perfum. Taki...egzotyczny ;) Fajnie nawilża ciało. Dobrze się pieni.
Cena: 8 zł/500 ml

3. ZIAJA Bio Oil krem do rąk z olejkiem z awokado - wcześniej miałam wersję z olejkiem arganowym, ale ta z awokado bije go o głowę. Po pierwsze - ma piękny, świeży zapach, po drugie - nie pozostawia tłustej powłoki, a po kolejne - dobrze się wchłania i rzeczywiście nawilża. Używanie tego kremu, to czysta przyjemność.
Cena: ok. 6 zł

4. L'Biotica krem do rzęs - sporo o nim w internecie. Ponieważ był dostępny w promocji w HEBE za połowę ceny, postanowiłam spróbować. Mimo iż używam go kilka dni, wyraźnie widzę różnicę w rzęsach, chociażby taką, że zostaje ich mniej na waciku podczas demakijażu. Ciekawa jestem jakie efekty da po pełnej kuracji.
Cena: 14 zł

5. Tusz do rzęs Wibo Curling Pump Up - zdecydowanie najlepsze odkrycie miesiąca. Dużo dobrego o nim czytałam, ale wzbraniałam się przed zakupem, ponieważ trzymałam się ulubionej już, zielonej wersji tuszu Wibo. Postanowiłam go jednak kupić. Polubiliśmy się już po pierwszej aplikacji. Niesamowicie wydłuża rzęsy i podkręca. Nie poznaję swoich rzęs po jego użyciu :)
Cena: 9 zł


Jak widzicie nie używam drogich kosmetyków. Wyznaję zasadę, że wolę więcej za mniej. Szukam tego, co dobre i w niewielkiej cenie. O takich też kosmetykach możecie i będziecie miały okazję czytać na moim blogu :)

Czy któryś z wyżej wymienionych jest też Waszym ulubieńcem? A może chciałybyście zapoznać się z moją opinią szerzej o którymś?


2 komentarze:

  1. o widzę krem , o którym własnie napisałam notkę , tez jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i bardzo ciekawa jestem tych nowych mydełek z ziaji:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i pozostawione słowo. Mam nadzieję, że zagościsz jeszcze nie raz. Zatem, do następnego! :)