niedziela, 29 września 2013

Jesienne nowości w drogeriach.

Nasze drogerie przygotowały dla nas sporo nowości na nowy sezon jesienno-zimowy. Widziałyście już nowy katalog HEBE na październik? (jaram się HEBE ;p)

KLIK

Co mnie najbardziej zainteresowało, to:


Jest to polska wersje Loreal'a magic BB. Loreal'a miałam okazję użyć tester, ale ma jeden odcień, który dla mnie - bladziocha jest za ciemny. W przeciwieństwie do niego, Lirene ma do wyboru dwa albo trzy odcienie. Dostępny będzie również w Rossmanie od 1 października.
Cena: 27-28 zł


Kolejna nowość od Lirene. Podkład GLAM & MATT w całkiem przyjemnym opakowaniu z pompką. W dodatku -25% rabatu do końca października. Myślę, że też godny uwagi.

Co prawda olejków arganowych mam już serdecznie dosyć, bo "pakują" go do wszystkiego - nawet do żelu do higieny intymnej (!), ale zdecydowanie bardziej wolę olejki do ciała zamiast balsamów. Jeśli będzie niedrogi, chętnie nabędę.

I coś na co najbardziej czekam w Rossmannie, to...

Pisakowe lakiery WIBO w jesiennych odcieniach. Piękne prawda? :) Chce je wszystkie!

Zastanawiam się jak to jest z nami kobietami, że mamy tyle kosmetyków, a zawsze za mało... ;p 
Kiedyś nasze babcie używały kremu NIVEA i szarego mydła do mycia twarzy, włosów, ciała i cieszyły się zdrową cerą, pięknymi włosami. Teraz mamy przeogromny dostęp do kosmetyków, kupujemy wręcz wszystko i ciągle zmagamy się z jakimiś "problemami".

Ostatni wolny weekend - weekend wakacji uczciłam nowymi butami za całe 50 zł! :)

Niesamowicie wygodne :)

Przypadło Wam coś do gustu? A może wiecie co jeszcze, godnego uwagi, pojawi się w drogeriach? Dajcie znać w komentarzach! :)




1 komentarz:

Dziękuję Ci za odwiedziny i pozostawione słowo. Mam nadzieję, że zagościsz jeszcze nie raz. Zatem, do następnego! :)