sobota, 15 lutego 2014

TAG:: 50 faktów o mnie










Odkurzyłam i wróciłam!
Dzisiaj w ogóle nie kosmetyczny post. Ponieważ mało się tu dzieje, pomyślałam, że otworzę się abyście mogły mnie trochę lepiej poznać. Zawsze inaczej podchodzi się do osób nieanonimowych. Można stwierdzić, czy mamy coś wspólnego z tą osobą, czy moglibyśmy się polubić. Stąd ten pomysł.
Piszę na gorąco, także kolejność jest zupełnie przypadkowa, zgodna z tym co mi przyjdzie na myśl. Już jestem ciekawa, czy 50 faktów przerośnie moje możliwości, czy stwierdzę, że to za mało.

No to do dzieła!

1. Studiuję psychologię na specjalizacji przedsiębiorczość i zarządzanie. Jestem na 4. roku.
2. Pracuję "za biurkiem" w kancelarii.
3. Jestem typem domatora, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym.
4. Okropny ze mnie zmarźluch. Typ wiecznie zimnych rąk i stóp.
5. Lubię marzyć i wyobrażać sobie swoją przyszłość.
6. Uzależniona od seriali (właśnie oglądam powtórki "Na Wspólnej"). Moje ulubione seriale, to właśnie ten i "Pierwsza Miłość".
7. Trenowałam taniec towarzyski (hobbystycznie), a później nowoczesny w zespole tanecznym już sportowo. Moje osiągnięcie w tym zespole, to zdobycie I miejsca na Mistrzostwach Polski.
8. Aktualnie mój czas zajmuje głównie praca, prowadzenie domu (jeszcze bez dziecka) i szkoła.
9. Chyba chciałabym mieć już dziecko. Niestety warunki pracy, jak i naszego polskiego systemu pomocy matkom niekoniecznie mnie przekonują by wreszcie zdobyć się na ten krok.
10. Jak byłam mała, to założyłam sobie, że w wieku 24 lat będę mieć dziecko i męża i ustabilizowane życie. Myślałam, że będę wtedy taaaaka stara :)
11. Chciałabym założyć własną firmę, ale nadal szukam pomysłu, w czym by owa firma się specjalizowała. Może skończenie studiów mnie jakoś ukierunkuje.
12. Niestety jestem leniem i często zdarza mi się narzekać. Te wady niejednokrotnie hamują mnie w pewnych sferach życia.
13. Uwielbiam koty. Rozczulają mnie te małe puchacze :)
14. Lubię spacery, i małe, i duże. Uwielbiamy z partnerem przemierzać "świat" na nogach.
15. Jesienią zawzięłam się i stwierdziłam, że pora wziąć się za własne ciało i zacząć ćwiczyć. Trenowałam z Ewą Chodakowską 2 miesiące i przestałam. Teraz, od kilku tygodni próbuję na nowo wrócić do "formy", ale brak mi motywacji :p
16. Dzień bez kawy jest dla mnie dniem straconym. Acz, nie wypijam ogromnych ilości kawy. 1-2 filiżanki dziennie.
17. Nie palę papierosów. Jak byłam nastolatką podpalałam. Paczka papierosów starczyła mi na miesiąc-półtora. Na szczęście okres ten nie trwał długo. Nie ciągnie mnie do palenia, a dym papierosowy przyprawia mnie o mdłości.
18. Nie przepadam również za alkoholem. Jeśli pijam, to tylko wino i w okresie letnim piwo.
19. Nie lubię imprez w klubach, dlatego też trudno mnie na nich znaleźć.
20. Byłam tylko 2 razy za granicą - w Bułgarii, bardzo dawno na kolonii i w zeszłym roku na wakacjach w Czechach. Zakochałam się w stolicy Czech Pradze. Piękne miasto. Chciałabym więcej podróżować.
21. Z przykrością stwierdzam, że jestem zakupoholiczką. Co prawda nie wydaję całej pensji na zakupy, ale myślę, że i tak zdecydowanie za dużo. Ciągle czegoś mi brakuje, czegoś potrzeba :p
22. Lubię robótki ręczne. Wydaje mi się że mam zdolności manualne. Zawsze dostawałam najwyższe oceny z plastyki, czy techniki. Powinnam się rozwijać w tym kierunku. Jeśli mogę coś zrobić sama, zamiast kupować to w sklepie, to robię to sama.
23. Sprawia mi ogromną radość obdarowywanie prezentami.
24. Nieźle gotuję. Lubię gotować i relaksuje mnie to.
25. Ciągle jestem na diecie, tzn. staram się kontrolować to co jem.
26. Lubię szybką jazdę samochodem. Mam prawo jazdy tylko na kat. B. Ostatnio niestety mam lęki przed jazdą po ostatniej stłuczce - wjechała w mnie nieprzytomna za kierownicą kobieta...
27. Mogłabym ciągle jeść gdyby jedzenie nie szło tam gdzie nie trzeba :p
28. Kocham słodycze. Szkoda że nie mają wartości odżywczych :p
29. Jestem antysportowa. Niestety to wina moich rodziców. Nie zaszczepili we mnie ducha sportu, bo zawsze bali się, że coś mi się stanie.
30. Odpowiedź na powyższy punkt - jestem jedynaczką.
31. Lubię złoto. W sensie biżuterii, bardziej wolę je niż srebro.
32. Nie farbuję włosów. Zrobiłam to ze dwa razy w życiu i kiepsko się to dla kondycji moich włosów skończyło.
33. Lubię pastelowe kolory i wszelkie motywy kwiatowe.
34. Wyprowadziłam się z domu mając 18 lat.
35. Jestem nieśmiała i wstydliwa.
36. Lubię romantyczny klimat - świeczki i wino :)
37. Mam wadę wzroku - krótkowzroczność. Stwierdzono u mnie wadę jak byłam w 1. klasie szkoły podstawowej.
38. Jak byłam mała, byłam straszną grubaską. Lekarze kazali moim rodzicom mnie odchudzać. Dopiero w gimnazjum wzięłam się za siebie i... mało co nie wpadłam w anoreksję.
39. Lubię klasyczne wzory, biel i czerń. Dla mnie urok tkwi w prostocie.
40. Miałam bloga jakieś 10 lat temu, gdy był w Polsce wielki boom na blogi. Pisałam tam internetowy pamiętnik, miałam dużo znajomych i mój blog - śmiało mogę to stwierdzić - był popularny.
41. Kocham morze. Nie lubię jeździć w góry.
42. Jestem wybredna i często niezdecydowana.
43. Używam emotikonek zwłaszcza w smsach. Treść bez nich jest dla mnie taka bezpłciowa i bez emocji.
44. Lubię kwiaty. I choć czasami zdarza się, że nie odwzajemniają moich uczuć, nie poddaje się.
45. Zawsze na nowy rok kupuję po kilka kalendarzy, a potem ich nie używam.
46. Zdecydowanie za mało czytam. Niestety długie czytanie męczy mnie.
47. Mam urodziny i imieniny w odstępie 2-óch tygodni i to w styczniu, tuż po świętach. Biada bliskim, którzy chcą mnie obdarować prezentem.
48. Nie kupuję babskich gazet. Szkoda mi pieniędzy na głupoty, które w nich wypisują. Wolę mądrzejszą prasę, która może coś wnieść w moje życie.
49. Lubię krzyżówki i sudoku.
50. Jestem z siebie dumna, że dobrnęłam do końca!

Uff... udało się. Nie było tak źle. Coś Was zaskoczyło, bądź z czymś możecie się zgodzić, czy też nie?
Do następnego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i pozostawione słowo. Mam nadzieję, że zagościsz jeszcze nie raz. Zatem, do następnego! :)